Reguły gry "Krechy"
Gra jest przeznaczona dla jednego gracza, którego celem jest wykonanie jak największej liczby ruchów. Gra toczy się na kratkowanej kartce papieru. Wymiary kartki nie są ograniczone. Konfiguracja początkowa planszy jest przestawiona na rysunku 1 i składa się z 36 kropek umieszczonych w centralnym miejscu planszy.
[Rys.1. Konfiguracja początkowa]
Rys.1. Konfiguracja początkowa

Ruch: składa się z dwóch faz:

Kreski mogą się przecinać, mogą mieć wspólne końce, ale nie mogą nakładać się.

Na rysunku 2 przedstawiono sytuację na planszy po wykonaniu czterech następujących ruchów:
Współrzędne kropki Współrzędne końców kreski
(2,-5) (2,-5) - (2,-1)
(3,-4) (3,-4) - (-1,-4)
(1,-1) (1,-1) - (5,-1)
(5,-2) (5,-2) - (5,2)

[ Możliwa sytuacja na planszy po 4 ruchach]
Rys.2. Możliwa sytuacja na planszy po 4 ruchach

Opis rozgrywki

Opis rozgrywki powinien składać się z 6*n liczb całkowitych pooddzielanych dodatnią liczbą białych znaków (spacji, znaków tabulacji, znaków końca wiersza). Kolejne szóstki liczb oznaczają kolejne ruchy na planszy. Każda szóstka powinna mieć postać x y x0 y0 x1 y1, gdzie (x,y) oznacza współrzędne nowo dodanego punktu, a (x0,y0)--(x1,y1) wyznacza nowo dodaną kreskę.

Przykład poprawnego wyniku:

-1 6  -1 6 3 6
2 7  4 9 0 5
0 2  0 2 0 6
2 2  0 4 4 0
3 4  3 4 3 0
3 5  3 8 3 4
2 0  2 0 6 0
7 2  9 4 5 0
5 6  5 6 9 6
4 3  4 3 0 3
Poprawność swoich rozwiązać można sprawdzić w applecie do gry w Krechy, również przy wysyłaniu rozwiązań poprzez formularz zgłaszane są (ewentualne) błędy w rozwiązaniach.